פתיחת סתימות בירושלים

פתיחת סתימות כיורים

חשוב לדעת: בסתימת כיור מטבחים כאשר יש שומן שמצטבר בצנרת על מנת למנוע סתימות חוזרות יש לפתוח את הסתימה במכונה חשמלית, כאשר הקפיץ מסתובב הוא בעצם טוחן את השומן שהצטבר .זה חשוב מאוד

פתיחת סתימות ביוב 

יצא לי להיתקל לא פעם בלקוחות שהיה אצלם אינסטלטור בירושלים שעוסק בתחום, וניסה לפתוח את הסתימה ללא הצלחה, הוא הגיע ללא ציוד מקצועי, וללא מכונה חשמלית – ובעצם הרים ידיים והלך! מצב כזה יכול לגרום ליותר נזק מתועלת, גם אם האינסטלטור לא גבה מכם כסף כשהוא נכשל בפתיחת הסתימה, הסתימות בינתיים מחמירות! הבית בינתיים הוצף, הבור ביוב התמלא, המקלט הוצף – ואז אין ברירה אלא לשלם לשירותי שאיבה, לכן חשוב שמלכתחילה האינסטלטור יבוא עם מכונת סתימות חשמלית ומקצועית ושהאינסלטור יהיה מיומן.

 מה זה ביובית?

ביובית היא משאית שבאה איתה עם משאבה עוצמתית, הצינור שואב את הסתימה לתוך המיכל שבתוך הביובית, הביובית מסוגלת לשאוב כמות עוצמתית בפרק זמן קצר מאוד.

אז למה לפתוח סתימה עם מכונה חשמלית אם אפשר להזמין ביובית?

קודם כל, להזמין אינסטלטור עם ביובית זה לא תמיד נחוץ, אינסטלטור מיומן יצליח לפתוח את רובם המכריע של הסתימות עם מכונה חשמלית.

אינסלטורים מסויימים יכולים לטעון בפניכם שאין ברירה וחייבים להביא ביובית על מנת לפתוח את הסתימה על מנת לפתוח את הסתימה, זאת על מנת להוציא ממכם עוד עלויות ו\או מכיוון שהאינסטלטורים הללו לא מיומנים מספיק בכדי לפתוח את הסתימה עם מכונה חשמלית בעצמם.

אליעזר שירותי אינסטלציה – אינסטלטור בירושלים 7\24

אליעזר שירותי אינסטלציה מתעסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 30 שנה, המקצועיות וההגינות כלפי הלקוח היא הדבר הראשון לפני הכל. המחיר יהיה הוגן גם כן, בתחום כזה פרוץ, צריך אינסלטור שיהיה הוגן ללקוח ויגבה ממנו מחיר הוגן לפני הכל. אם הסתימה לא תיפתח אני לא אגבה ממכם שקל.