איך לבחור אינסלטור?

אינסטלטור בירושלים אליעזר שירותי אינסטלציה חייגו עכשיו: 052-2285264

מספר טיפים ועצות בנוגע לשירותים של אינסטלטורים

למרות שישנן המון תקלות המחייבות הזמנה בהולה של אנשי מקצוע דוגמת אינסטלטור או חשמלאי, בכל הנוגע לבעיות אינסטלציה כמו פתיחת סתימות, אם הן לא ממש מורכבות וסובלות דיחוי, עדיף שתימנעו מלהזמין אינסטלטור בשעות הערב המאוחרות. כדי לחסוך בעלויות עליכם להבין שכיום, מרבית האינסטלטורים מעלים את התעריף שלכם בצורה משמעותית, בחמישים אחוזים מהתעריף הסטנדרטי, כאשר הם מגיעים לבתי הלקוחות מעל השעה שבע בערב.

כיצד לדעת שהזמנו בעל מקצוע אמין ומנוסה?

בין אם מדובר באינסטלטור, בשיפוצניק, חשמלאי או כל בעל מקצוע אחר, חשוב מאד לבדוק את רמת ניסיונו והאם הוא מחזיק ברישיונות ובתעודות אשר אכן מעידות על כך שהוא כשיר לערוך תיקוני בית בתחום התמחותו.

באתר "המומחים" איגדנו עבורכם רשימה ענפה של אנשי מקצוע בעלי כל הנתונים הנדרשים אשר יספקו לכם מגוון רחב של שירותי תיקון חשמל, עבודות חשמל אחרות, תיקון של מערכות אינסטלציה, פתיחת סתימות, התקנת מערכות גז וכיוצא בזה. באתר תוכלו לבחור באיש המקצוע הרצוי לכם בהתאם לאזור מגוריכם, לתעריף שאותו בעל המקצוע דורש וכמובן בהתאם להמלצות שברשותו.

האם אנו צריכים אינסטלטור ?

חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע אשר מופיעים באתר בנוגע לסוג התיקון ובהתאם לכך לסוג ההתמחות של איש המקצוע אשר לו אתם נדרשים. ישנם לא מעט אנשים אשר יחשבו שבעיות בצנרת מחייבות שירותי תיקון הניתנים על ידי חשמלאי מוסמך בעוד שלמעשה מדובר בסוג של תיקון המחייב את בעל מקצוע דוגמת אינסטלטור.

אין זה בושה, לא כולנו מחזיקים בידע כללי ולעתים גם בסיסי באשר למקצועות הטכניים השונים, כך למשל המון אנשים מתבלבלים בין עבודות חשמל או תיקון חשמל לבין עבודות הקשורות למערכת המים שבבניין המגורים. באתר המומחים תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית באשר לסוג ההתמחות של בעל המקצוע.

הזמנת אינסטלטור מקצועי

כדי להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע אמין שביצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר, דרשו מהאינסטלטור לראות את החלק שהוא החליף במטרה לברר שאכן היה מדובר בחלק מקולקל שהיה זקוק להחלפה. כמו כן בקשו ממנו אחריות על התיקון שהוא ביצע כדי שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים בשנית עם אותה הבעיה בדיור כעבור מספר שבועות

במידה ויש לכם סתימה תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן: פתיחת סתימות בירושלים